Fråga

Frågor och svar! / Permalink / 0
Peter:
Vilken underbar blogg, hittade den av en slump. Jag en nagellacksälskande kille med över 30-talet nagellack i min samling har de flesta färger gillar OPI, Creative samt China Glaze bäst av lackmärken håller hög kvalitet fast rätt så dyra. Just nu har jag Creative-dark secret nr 127 målat på naglar och tånaglar. Vilka färger gillar du bäst?

Svar:
Hejsan.
Underbart att en kille tittar in på denna bloggen.Måste faktiskt säga att jag håller med dig om de lackerna du gillar.Jag älskar OPI.Det är helt underbart!Men en annan som jag gillar är Depend!Lacket är billigt och sitter bra.Jag har mest av dessa i min samling!Färgerna jag gillar ska vara udda och helst neon.Är inte rädd för att sticka ut!

Mer frågor eller annat?Bara att skriva!

Love Mia

Till top