Jag vann!

Allmänt / Permalink / 4
Jag blev en av de lyckliga vinnarna i tidningen Glaze julutlottning.Jag vann produkter från Depend.Nio nagellack och glitter till ögon eller naglar,samt tillbehör.Jag är så glad och det här passar mig perfekt.Perfekt till nyår!

#1 - - Peter:

Grattis till vinsten Mia! jag blev sugen på den 6:e sett från vänster, vilket nr på flaskan? själv har jag varit på stan i dag o kunde naturligtvis inte låta bli att köpa på mig ett nytt nagellack det blev Mavala-satin ett rostbrunrödmetalliclack från ny kollektion av mavala-lacker. Tänkte testa den om en liten stund ska bara ta bort dark secret först. Det blir Mavala Marine blue på naglarna samt Mavala-Satin på tårna. Jag kör oftast diskreta lack på naglar samt alltid färgat lack på tårna, har nog haft tå-lack regelbundet i 4-5 års tid - rött är en favvofärg speciellt på sommaren att visa upp i flip flopsen. Hur ofta målar du Tånaglarna? GOTT NYTT ÅR på dig Mia o God fortsättning!!!/Peter

#2 - - Lojs:

Grattis till vinsten! :D

det där skulle jag vilja ha! ^^

gott nytt år på dig :D

#3 - - Marielle:

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla du med :-)

#4 - - Mia-svar till Peter:

Det är som du säger.Det är svårt att låta bli att köpa nagellack!Men det är så roligt ju!Ska kolla in den nya kollektionen från Mavala också som du säger.

När det kommer till at måla tånaglarna så målar jag dem bara på sommaren.Det syns ju inte på vintern.På sommaren är det sjukt snyggt tycker jag och jag brukar köra olika rosa.Det är snyggt!

Gott nytt år på dig!Hoppas du får ett jätte bra år.Nu ser man framemot att kolla in alla nya lacker som kommer!

Till top