Min nagelhörna

Allmänt / Permalink / 1
Eftersom mitt största intresse är naglar så därför har jag såklart en alldeles egen naghörna i mitt rum. Det kan alla ha.Det tar ingen stor plats.Det räcker kanske att sätta upp sina nagellacker i en hylla med tillbehör.det blir roligare då när man har ording på sakerna.

Jag är väldigt nöjd med min egen nagelhörna som jag har fixat till själv precis som jag vill ha den.det är en liten hörna med hylla till och jag har också möjlighet till att sitta och måla på det stället. Då är det viktigt att ha bra belysning.

image38
Här har jag samlat alla mina lacker.Nu hela 35 stycken i samlingen!
image39
Mina pärlor och dekorationer har jag placerat under en lampa så det glittrar fint.
image40
bakgrunden i hyllan har jag dekorerat med bilder av naglar.Så man blir inspererad när fantasin är slut!
image41
Vattenbaserad färg
image42
Nageltorkare
image43
Ordning och reda!

Hoppas nu att de här bilderna har inspererat just dig att fixa till en egen liten nagelhörna i ditt hem!
#1 - - Sandra:

Hejsan, jag skulle så hjärna veta vart du hra köpt din nageltårkare? jag brukar förlja din blogg,:D

kram//Sandra K

Till top