Gula naglar!

Nagelvård / Permalink / 1

Jag måste bekänna en sak.Jag har drabbats av gula naglar!!Trodde aldrig att det skulle hända mig men med allt slarv på senaste tiden är det inte konstigt att det har blivit så.Samtidigt så kan det vara bra att det händer.Jag får testa nya produkter och kan skriva om det här.

Jag tänker åtgärda problemet med beuty lack från Depend.Det ska inhandlas och sedan kommer jag under den period jag tester det skriva om det här.Hur det fungerar eller kanske inte fungerar.Jag hoppas verkligen att det kommer ge resultat.Jag återkommer om detta när jag inhandlat lacket=D

#1 - - Louise:

hallo! nu är jag här och frågar igen!



jag har gett mig fan på att sluta med nagelbitandet nu! (ska ge mig själv belöning var tionde dag)



har du nåt tips på bra nagelolja? vilken ska jag ha till mjuka naglar?

vet du nån bra nagelförstärkare eller vad det nu heter, som gör naglarna hårdare? funkar sånt?



jag SKA bara klara det här, mohaha!



tack för hjälpen! :)

Till top