Frågor från er...

Frågor och svar! / Permalink / 1
Var hittade du dem??
Svar:
Detta var länge sedan jag såg dem i butik men när jag gjorde det så fanns de på maxi oxh lindex.Nu har jag ingen aning om vart man kan köpa dem!
funkar det här limmet bra? Håller tipparna med gelén?
Svar:
Om jag ska vara ärlig har jag INTE testat just detta limmet ännu MEN jag har haft ett limm från KISS innan och det var jätte bra!Torkade snabbt och satt jätte hårt.Dock så hade jag depends limm innan det och det kan jag inte rekomendera om man ska limma tippar....
vad är det för skillnad på gel och akryl? vilket är bäst?:)
Svar:
Ska svara så gott jag kan=)
Akryl:Akryl är en vätska och ett pulver som blandas samman och sedan härdar med hjälp av värmen i luften.Detta material är väldigt hårt och det luktar väldigt starkt.Akryl håller möjligen något bättre än gel
också.Din nagel andas sämre med akryl vilket kan leda till mjuka och sköra naglar.
Gele:Gelen stelnar när den utsätts för UV-ljus.Det luktar inte lika starkt heller!
Man får prova sig fram vilket man tycker bäst om eller gå till en salong och fråga om råd för att komma fram till vilket som passar en bäst.
Lycka till!
#1 - - Anonym:

de där lösnaglarna på första bilden så dom finns att köpa på åland, fall man far dit :)

Till top