Grejer på G!

Dagbok/naglar / Permalink / 1
Har lite saker på G idag som förhoppningsvis kommer göra så att jag kan ta det här med mitt nagelintresse ett steg längre.För det är ju det som är det roliga.Att hela tiden testa nya saker och bli bättre.Under dagen vet jag hur det blir.Nyfikna?Ja,titta in under dagen.
Jag har inte uppdaterat så mycket på senaste och jag ber om ursäkt för det.Men har varit mycket jobb och lite ork.Vid vissa tillfällen så känner man också att ideérna är slut.Jag brukar ha mycket ideér så sätt om vad jag ska skriva om men ibland blir det lite torka måste jag erkänna!Därför vill jag såklart alltid har er hjälp till att inspirera och säga vad ni vill att jag ska skriva/testa och så vidare.Det är ju alltid trevligt!
Ha det fint så länge så hörs vi senare!
#1 - - carin ♥:

dom på bilden va coola 8D

Till top