Long time ago....

Bygg dina egna naglar, Mina naglar / Permalink / 1
Det var sååå länge sedan jag gjorde gel naglar. Men när min kompis ville få sina fixade inför nyår blev jag sugen igen och det var sååå roligt och kändes inte alls lika jobbigt som de sista gångerna som jag gjorde det. 
Vi satt och diskuterade lite vad det gällde färger och dekorationer och det är ju de som är så kul, man vet aldrig vart det slutar. 
Såhär blev det i alla fall!
Glitter i silver, svarta pärlor och blå glitterdekorationer. Så fin färgkombi tillsammans. Jag är nöjd!
#1 - - Anonym:

Vart köper du glitter och hur fixar man med det? Maila mig gärna . Kraaam

Svar: Jag har ett spec. glitter som inte går att få tag på från Depend. Annars har jag köpt från olika sidor som nagelgiganten och tradera.
Om onlynails

Till top