#1 - - Chriis:

snygg :D

#2 - - danaaa':

jaaa det är min design!! äntligen kom den med :D

#3 - - Celine Tennevall:

Vilken grym design! Stilrent till hösten alla starka färger. Lite barnslig designat som gör att man får det lite lekfulla, upplivade uttrycket vare sig det är svarta eller starka färger. Ursnyggt!

#4 - - Ida:

Snygg ;) designar också naglar.. så kuul.! jag ska också skicka en bild till henne. skickar man den på e-posten då? elr

#5 - - gsggsgs:

har du nångång handlat från nagelgiganten? om ja, hur gick det? gick det bra? Funderar på att köpa nageltippar (500st. för 100kr!!) och "two way pens"

#6 - - Therese:

Hej, du visar upp många fina nageldesigner! :)

Jag designar också naglar, har hållit på med det länge nu!

Jag vill också skicka in designer till dig! skickar man via e-post då? :)

#7 - - Mia:

Hej!

Tar inte emot några fler bilder just nu för tävlingen är redan i full gång.Men när tävlingen är slut så meddelar jag när man kan skicka in igen :)

Till top