Vem får sina lack att synas mest?

Nagellacker / Permalink / 0
Hur viktigt är det egentligen hur lacken marknadsförs och syns för att man ska köpa dem?Ett lack är ett lack och och det räcker att man vet vilket ens fvoritmärke är.Eller?
Jag håller mig oftast till mina favoritmärken vad det gäller nagellack men det är självklat att man lägger märket till lack när de presenteras på ett bra sätt.Bilder lockar!Det är som mat,det ska inte bara smaka bra utan det ska också vara en fröjd för ögat.Det ska presenteras på ett sätt att man blir nyfiken och lockad.
Några som är vinnande i mina ögon är definitivt Essie.de har lagt ner stor vikt på sina reklambilder.Och ja,jag blir lockad av att titta på dem och gå till en butik för att kolla in dem.Jag älskar bilderna där de häller lacket på olika föremål som oftast har med kollektionen att göra.Det är roligt,smart och lockande.
Nail Rock Nail Wrap´s reklambilder är nog mina absoluta favoriter ändå.Jag blir helt till mig när jag ser bilderna på hur de har gjort för att få fram konceptet.Det är så vi vill se allt!Det blir ju hundra gånger snyggare och kan man annat än älska,älska dessa bilder??!!
China Glaze är inte så bra på att visa lacken i sina reklambilder men de kommer åtminstone med roliga tillhörande bilder.Fast jag vill se lacket!
OPI är på samma spår som China Glaze.Det blir mer tillhörande roliga bilder till kollektionen.Men det är roligt det också.Det kan vara en väldigt smart grej att inte visa sina lack fullt ut i reklam.det får en ju att vilja se dem i butiker och söka upp på internet.
Vilka lack blir ni lockade av att köpa pga reklambilderna?
Till top