Kliar i fingrarna...

Dagbok/naglar / Permalink / 1
Har inte varit inne på bloggen under flera dagar och har inte kollat in en ända nagelsida heller på flera dagar. Usch, vad jag längtar efter att sitta och surfa runt efter roliga designer och lack! Jag kan bara säga att jag längtar tills jag börjar blogga igen ordentligt och har full koll på aölt nytt som kommer. Några av er tittar fortfarande in och läser bloggen varje dag vilket gör mig glad :)
 
Snart är jag tillbaks. Med mer energi och fantasi än någonsin.Håll ut!
 
Jag vet inte vad det är men så fort jag ser en flaska med nagellack får jag en härlig, lycklig känsla i kroppen!
 
#1 - - josefina:

när ska du börja blogga igen saknar din blogg!

Svar: Snart!Börjar att blogga nästa vecka.Jag längtar också efter att få komma igång igen!
Om onlynails

Till top