Ute eller inne?

Lösnaglar / Permalink / 2
Att göra konstgjora naglar är populärt länge. Det är hållbart, naturligt och snyggt. Men jag har också sätt lösnaglar dyka upp lite här och var. De har varit som bortblåsta ett långt tag nu men jag kan personligen säga att jag saknat dem!
 
Vissa tycker att det ser fult ut och alldeles för fejk men helt ärligt, jag gillar det! Jag gillar att det ser fejk ut! Och vad det gäller att dekorera lösnaglar finns det inga gränser. Man kan ju limma fast dekorationer om det skulle vara så! 
 
Jag är sugen på att dekorera ett par riktigt coola lösnaglar och använda framöver. Det är ju så bra att man kan måla och pynta innan man sätter fast dem. 
Letade lite inspiration på nätet.
Använder ni lösnaglar?
#1 - - Lovisa:

Hej! Ska börja med lösnaglar för fick massa olika start kit men beskrivningen hur man gör för att dom ska sitta fanns inte, du vet inte hur man gör? Skulle vara jätte snällt med hjälp :) tack på för han

Svar: Hej!Om du går in under kategorin "bygga naglar" hittar du det mesta du behöver veta. Det finns både beskrivning i bilder och en video. Vad är det för styrka du har på din lampa?
Klicka här för att komma till kategorin:
http://onlynails.blogg.se/category/bygg-dina-egna-naglar.html
Om onlynails

#2 - - Lovisa:

Glömde skriva ut att det är uv gel

Till top