Trött på att lacket ska torka?

Allmänt, Nagellacker / Permalink / 4
Vi har väl alla varit med om att vara lite för ivriga när lacket ska torka och förstört det ganska snabbt! Det är inte kul och för många är detta en stor anledning till att faktiskt inte måla naglarna alls. Men nu kanske det finns en lösning för er som vill att det ska torka fort! 
 
Isadora har nämligen kommit med ett "Quick dry nail spray" som ska korta ner torktiden till hälften! Denna spray får lösningsmedlet i nagellacket att avdunsta snabbare och därmed reduceras torktiden. 
 Den kan användas både mellan applicering av två lager och efter sista applikationen.
• Om sprayen används mellan två lager, torkar det 
första snabbare så att du kan lägga på det andra lagret
av nagellack fortare.
• Som en sista finish minskar den torktiden med hälften.
 


Spraya ungefär 10 cm från naglarna, för sprayen fram och tillbaka längs med naglarna. 


Priset kommer ligga på 69 kr.

 

 
 

 

#1 - - Johanna L:

Perfekt! Jag misslyckas alltid med en nagel som jag stöter till eller så :P Detta kommer klart köpas :P

Svar: Det har vi nog alla problem med ....;) Bra produkt!
Om onlynails

#2 - - Allis.o:

vars finns de att köpa quick dry sprayet? måste testa!:D

Svar: Det finns på kicks och igår såg jag det på maxi. Kostade 59 kr där!
Om onlynails

#3 - - Allis.o:

tack! ;)

Svar: Så lite så :)
Om onlynails

#4 - - Anette :

Hej! Har du hunnit testa sprayen själv? Funkar den lika bra på alla lack?

Svar: Nej jag har faktiskt inte testat detta spray, även fast jag skulle vilja! Jag köpte istället Serche seche vite som också ger en snabbtorkande effekt och en otrolig glans så det var därför valet föll på det istället!Det ska funka på alla lack för övrigt!
Om onlynails

Till top