I want it all, and I want it now!

Dagbok/naglar / Permalink / 2
Vill tacka alla er som ständigt är inne på bloggen och kollar. Betyder så otroligt mycket verkligen <3
 
Det har gått bra med uppdateringen på sistone och jag har kommit in i ett bra flow. Det finns så mycket att skriva om då nagelvärlden bara blir större och större. Jag tycker det är lika roligt varje dag att blogga och hitta inspiration. Tänk så mycket kul man får se! Och jag vill ju såklart dela med mig av allt till er! Det är ju hela tanken.
 
Mitt mål med bloggen i framtiden är att få testa det senaste, så som man kan se på andra bloggar, de får hem nagellackskollektioner och får testa dem.  Då hade jag också kunnat lotta ut dessa och det hade ju varit så kul! Hade varit så kul att få göra det för er! Ska även skaffa en egen logga. 
 
Jag vill hela tiden se bloggen utvecklas och det kommer bli med er hjälp framför allt. Jag hoppas att ni kommer fortsätta besöka bloggen och jag vill såklart att ni sak komma med förslag på vad som kan göra bloggen bättre eller vad ni tycker är minre bra. Era åsikter är alltid bra.
 
Så jag skulle bli jätte tacksam om ni skrev en rad om vad ni tycker bra om/minre bra om och vad ni vill läsa om här framöver.
 
Och snart, snart blir det tävling!
 
Ha en fin dag och glöm inte slänga iväg en kommentar <3
 
 
#1 - - Anonym:

Bra att det är enkla naglar dåligt hmm finns inte

Svar: Härligt! Tack för det!
Om onlynails

#2 - - Sara:

Gillar mest när du gör dina egna naglar och jag kommer faktiskt inte på något jag inte tycker om. Ett önskemål är att du kanske kan ha någon tävling. :)

Svar: Tack för dina synpunkter. En tävling är på gång och den kommer snart!
Om onlynails

Till top