Tävling: Vinn lack från Wet n Wild!

Tävlingar / Permalink / 23
Äntligen en tävling! Ni har chansen att vinna ett super snyggt lack från Wet n Wild som så många frågade efter när jag gjort ett inlägg om det. Så nu har ni chansen att få det och bära det i sommar! Kommer glittra så fint i solen, jag lovar ;)
Tävlingsreglerna är super enkla och ALLA kan delta! Ni lämnar bara en kommentar om att ni är med och eran mejl,hemsida, blogg så jag kan kontakta er!
 
Start:(Idag)12 juli  Kl 08.00
Slut:1 augusti Kl 08.00 (Meddelar under dagen vem som är vinnaren!)
 
Lycka till!
 
Follow on Bloglovin
#1 - - Jessica:

Jag är med! :)

#2 - - Johanna L:

Jag vill vara med :)

#3 - - josefina berglund:

Jag är med och tävlar :)

#4 - - Amanda:

Jag vill vara med :)

#5 - - sara:

jaaaag är med :D

#6 - - Othilia Li:

Jag är med!

#7 - - Amanda:

jag är med!

#8 - - Sharon:

Jag ör med!!

#9 - - VildaNaglar:

Jag är med :-)

#10 - - Anne:

Gärna med :-)

#11 - - anna:

Jag är gärna med;)

#12 - - marie vielbass:

Jag är med ;)

#13 - - Pjamasfrida:

Ooooh, jag är med!!

#14 - - Jossan:

Jag är gärna med!

#15 - - isa:

Hejhej, jag är gärna med och tävlar om detta snygga nagellack

#16 - - Emma:

Jag är med! :D

#17 - - Helena:

Jag vill gärna vara med och tävla :)

#18 - - Anni:

Jag vill vara med!

#19 - - Emma:

Jag är verkligen med och tävlar :)!

#20 - - Bella /Beauty by Bella:

Jag är med och tävlar! Så snyggt lack! :)

#21 - - Johanna:

Hej, självklart vill jag vara med o tävla! :) Tack för chansen!

#22 - - Ebban:

Jag är med, otroligt fint lack!

#23 - - Johanna:

Jag är med!

Till top