Er önskningar för veckan!

Allmänt / Permalink / 0
Tusen tack till er som önskat i inlägget om vad jag ska skriva om nästa vecka!
 
Här är det ni önskade:
 
  • Jag skulle vilja se en riktig höstdesign och jag vill att du har med 3 specifika färger :P Orange, gul och brun :P 

  • Visa/berätta också gärna hur man ska rengöra sina penslar mm. 

  • Kanske kan du smyga in en halloweenfavorit och en julfavorit också :P
 
  •  Du kan väl göra en video på hur man gör med färgad gele (gele nagellack)och filma en video på nagelförlängning:) 
 
 
  • Video på glitter gelenaglar
Tyvärr är de önskningar där det gäller gelé svåra att uppfylla då mitt gelé inte är i sitt bästa skick just nu. Alla burkar läcker av någon konstig anledning och jag har fått slänga många. Men jag ska göra det bästa av det som jag kan. om jag inte kan göra det själv så kan jag säkert tipsa på andra sätt!
 
Kommer ägna morgonen åt att skiva och göra en del av era önskningar och de kommer såklart under nästa vecka! Ni får jätte gärna önska mer!
 
Till top