Vill ha lack!

Nagellacker / Permalink / 1
Det finns ALLTID nya lack att upptäcka även fast man inte tror det! Helt ärligt känns min nagellackssamling ganska trist just nu. Jag vill ha nya favoriter som alltid finns där, som man kan lita på i alla väder. Jag har satt ihop en liten lista på lack som mer än gärna skulle få flytta in i min samling! 

China Glaze, I herd that.
Jag är fortfarande svag för glitter lack och guld. Detta lacket är ett väldigt täckande lack även fast det bara är glitter! Det är små glitterkorn som blir som magi på nageln. 
Viva la diva, Darkstar. 
Svart är alltid en favorit i mina ögon och detta svarta lack med små diskreta glitterkorn i är perfekt. Det är festligt och riktigt lyxigt tycker jag. 


Essie, jiggle hi jiggle low.
Detta lack är från Essies vinterkollektion 2014. Jag är helt kär i detta! Guld och silver ton i ton. Passar till allt och man kan liksom inte sluta titta på den. 


OPI, Don't speak.
Lyx i lyxförpackning! Denna 18k guld blir som små flakes på nageln. Så fint på tex svart lack, som dekoration eller på vitt kanske? Tänk att få måla på detta liksom! 
#1 - - Clara:

Alla är så fina! :D

Svar: Visst är de 😍😜
Onlynails

Till top