Flakes

Mina naglar, Tester av produkter / Permalink / 1



Nagelflakes går att göra mycket kul med. Det är som tunna, tunna plastbitar. Dock är det allra bäst att använda på konstgjorda naglar, gel eller akryl då de behöver bäddas in för att inte stå ut. Men det går såklart också att ha på vanligt nagellack, bara man använder överlack! Dessa kommer från Otego.se

Jag tänkte visa några olika ex på vad man kan göra med dessa. Har laddat upp med pärlor och glitter för att göra det roligare. 
Började med en grund i en nertonad färg. 
Med hjälp av en tandpetare satte jag fast flakes på nagellacket som ej torkat. 
Om man vill kan man sätta fast stenar, glitter osv.
En gjorde jag med pärlor och glitter(den lila). De andra gjorde jag bara med flakes. Hade ordentligt med Seche vite på så att det inte ska sticka ut. 

Blir fint glimmer i flaksen när överlacker kommer på. 
Dessa kan man leka med till oändlighet. 
Köp dem hos Otego.se
 
#1 - - iiiiii:

Dom där naglarna är bara föööör coola ;○

Svar: Tack!
Onlynails

Till top