Året på Onlynails

Allmänt / Permalink / 1
2014 har varit lite upp och ner känns det som och det kanske inte har varit det jag önskat då tiden inte räckt till. Men jag har fått fantastiska möjlighjeter under året att få göra samarbeten med företag och testa produkter. Själv tycker jag att det känns lite suddigt vad som egentligen hänt. Därför har jag gjort en liten resume på roliga och minnesvärda saker som hänt under 2014.... 
Januari:
Fick ett paket på lådan med den fantastiska nageloljan "Nail &Cuticle oil" som jag testade och recenserad.
Läs mer här.
Februari:
Beställde fantastiska och billiga nagelprylar från China.
Läs mer här.
Den udda och uppmärksamade trenden "dip dyed" dök upp på "The Grammy awards".
 
Jag testar nail wraps och visar detta för er i en film.
Kolla in filmen här.
Mars:
Fyndar fina Dependlack till samlingen.
Läs om det här.
Onlynails första gästbloggare gör entré.
Läs hela inlägget här.
April:
Handmålade lösnaglar.
Ser fler bilder här.
Maj:
Depend tvingas sluta sälja sin gel lack pga allergi.
Läs mer här.
Fanny Lyckman gör ett samarbete med ncLA och tar fram tre snygga lack.
Läs mer här.
Juni:
OPI gör ett läskande samarbete med Coca cola inför sommaren.
Se fler bilder här.
Juli:
Testar en ny handkräm och inser snabbt att den är den bästa jag haft ever!
Läs om den här.
Augusti:
Bloggen får en uppfräschning och en helt ny desig.
September:
Jag gör ett samarbete med Otego.se och få testa deras fantastiska produkter.

Oktober:
Får en ny favorit att ha med i väskan....
November:
Svarar på alla era fantastiska frågor.
December:
Köper underbara lack...
Till sist...
Vill jag bara tacka alla er trogna läsare! Det är så roligt att ni följer mig dag ut och dag in! 2015 ska bli ett fantastiskt bloggår med massa nya och roliga grejer! Vad det blir tänker jag inte avslöja ännu men det kommer verkligen att ta bloggen ännu ett steg.
Jag hoppas att ni vill fortsätta följa mig och att ni fortsätter komma med förslag, frågor och synpunkter.
Gott nytt år! <3
 
#1 - - Ida:

Fina nagellack!

Till top