Negative space

Trender / Permalink / 3






En het trend just nu är "negative space". Det är en lackning när man lämnar omålade ytor. Det går att göra på tusen sätt och kan bli riktigt enkelt och riktigt snyggt! Detta kommer jag definitivt testa framöver och visa er en tutoriol på! 
#1 - - Carro Naglar:

Snyggt, jag gillar den trenden :) Tänkte också bara berätta att det är något skumt med ditt kommentarsfält (om det inte är min dator det är fel på). Ser inte var fälten man ska fylla i är och texten är även den vit så jag har egentligen ingen aning om hur det jag skriver ser ut. Vet inte om det här är något du kan ffixa eller om du får maila blogg.se.
Ha det bra :)

Svar: Jag med! Hmm...det låter konstigt! Ska kolla upp detta! Tack för att du sa till!
Onlynails

#2 - - kaffehörnan:

Häftiga naglar alltså

Svar: Visst är de!
Onlynails

#3 - - sandra:

riktigt fint :D

Svar: Håller med!
Onlynails

Till top