Lite allmänt om allt...

Allmänt / Permalink / 0
Vill först bara tacka för alla kommentarer och frågor som skickats in den senaste tiden.Jätte bra!Bara fortsätt fråga så svarar jag så gott jag kan.Det jag skriver i mina svar påstår jag inte är rätt.Absolut inte.Men det är inte fel heller.Inom nagelvärlden finns det många sätt man kan göra på när det gäller olika saker.Jag tipsar er bara om det jag tycker är bäst eller den metod jag brukar använda.

Igår var det juafton.Det gick väligt fort.Fick lite nya filar ich lite handkräm som aldrig är fel att få!Julnaglarna var såklart också fixade.Det blev vita i år med röda rosetter och lite glitter dekorationer.Även en röd kant.Blev inte toppen bra men jag är nöjd med själva iden ändå för det var verkligen jul!Men nu är julen slut och man siktar åt nyår.En av mina favorithögtider.Då man är med dem man älskar allra mest och bara festar loss.Och en sak till.Att man får klä upp sig!Nyår känns lite glamour ju med glitter och paljetter.För visst ska det glittra!Innan nyår ska jag ge mig ut och leta upp en ny klänning som ska falla i smaken.Älskar klänningar!Hoppas på att få hitta en riktigt snygg en!Naglarna är redan planerade såklart.Fransk manikyr med lite glitter strass.Kommer bli kanon snyggt tror jag.Hoppas jag...=S

Vad planerar ni att ha på er på nyår?Tänker ni på att det ska matcha med era naglar?

Om jag inte skriver innan nyår igen så vill jag önska alla som läser denna bloggen en god jul och ett gott nytt år!

Love Mia
Till top