Tävling!

Tävlingar / Permalink / 40
Nu har DU chansen att vinna en liten goodie bag med massa smaskiga nagelsaker i.Vad det är blir en överraskning men jag kan säga att det är lite blandat och något för dig som gillar att pyssla med dina naglar.
Reglerna är enkla!Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar om att du är med och tävlar!Glöm inte lämna mejl eller kontakt så att jag kan kontakta dig om du vinner!
Vinnaren kommer presenteras den 28 november!
Önskar lycka till!
#1 - - Emma merdzanovic:

#2 - - Emma merdzanovic:

jag vill delta. e-post [email protected]

#3 - - Julia:

Jag vill delta :)

e-post: [email protected]

#4 - - Elin:

Jag vill vara med ! :)

#5 - - klara:

Spännande!

jag är mer än gärna med.



[email protected]

#6 - - klara:

Spännande!

jag är mer än gärna med.



[email protected]

#7 - - Louise:

jag vill vara med! :) passar perfekt.. jag håller på att sluta bita på naglarna, och mitt mål är att jag ska kunna fixa mina EGNA naglar till min student i juni nästa år!

#8 - - Emelie - Crazynails:

Jag är gärna med :D

Roligt med tävlingar :)

#9 - - Felicia:

Jag vill vara med! :)



[email protected]

#10 - - Beiis:

Åh vad roligt! Jag vill också vara med! :)



Tjingeling!

#11 - - Ida Tjernberg:

Jag vill jätte jättegärna vara med!:)

#12 - - Sarah:

låter kanonkul! jag vill definitivt delta! :)

#13 - - Sarah:

glömde skicka med mailen kanske, haha!



[email protected]



:)

#14 - - Zandra:

Jag som är En relativt ny läsare vill oxå vara med & tävla ;). Mvh Zandra

#15 - - Raihana:

Hejhej:)

E med och tävlar:)

Hade varit så kul och vinna:D

Har alltid tkt det har varit kul och fixa med mina naglar:)

#16 - - Tove:

Ohh, trevligt!



Jag vill vara med :)

#17 - - penny:

Jag är verkligen med!

#18 - - maria:

jag är med :)

#19 - - felicia ♥:

woow! :D

jag är gärna med :) <3



skulle ju passa perfekt om jag vinner :) då är det min födelsedag :) <3

#20 - - elin:

Åh, Jag är med! :D

#21 - - emma.:

jag är med i tävlingen om en goodiebag! låter väldigt spännande!

#22 - - belma:

jag är med .

#23 - - Jennie:

Jag vill vara med

E-post [email protected]

#24 - - ebba:

jag är gärna med :)

[email protected]

#25 - - ebba:

jag är gärna med :)

[email protected]

#26 - - Karin:

Jag vill vara med hoppar och vinkar med armarna

mvh

Karin



[email protected]

#27 - - Jeanette:

Jag är gärna med, har börjat på lite smått igen efter många år av "omålade naglar"

#28 - - Rebecka:

Jag är med ^^) Mejl: [email protected]

#29 - - Josefine:

Jag vill gärna vara med :) [email protected] (hemsida: www.Josefinebohlin.se)

#30 - - Viktoria:

jag vill delta i tävlingen :) ! [email protected]

#31 - - Linn:

jag är med! :)

#32 - - felicia:

jag älskar att pyssla med naglarna så jag är gärna med felicia.b@live.se

#33 - - felicia:

* _ felicia.b [email protected]

#34 - - Zita:

Jag är jättegärna med ! Älskar att göra saker med naglarna, dt är synd att allt är så dyrt bara. Ha det bra !

#35 - - Mete :D:

Jag vill vara med :D

Jag vill det för att jag älskar att göra nagel designer och sånt jag har gjort en nagel blogg om du vill se den ^^

den heter lovepolish.blogg.se

Och har inte så mycket nagel saker lite nagellack har jag ju men alla är typ nästan slut och i min familj så får ingen av oss julklappar :\

skulle bli super glad om jag vann :D <3

skulle länka dej på varje inlägg :P

jag har älskar naglar länge men har inte haft min blogg så länge :\

#36 - - ilma:

Jag vill ;)

#37 - - Mete:

Oj,glömde ge dej min hotmail ^^

[email protected]

jag älskar pyssel kan sitta i flera timmar med det :D <3

#38 - - Viktoria ^^:

Jag vill vara med och tävla :))

[email protected]

#39 - - bellan:

JAG ÄR VERKLIGEN MED! :D

#40 - - bellan:

glömde lämna min email.

[email protected]

Till top