Nagelpercing

Nageldekorationer / Permalink / 4
Det är många som blir förvånade när man säger att man kan perca sig i nageln.Det låter lite konstigt kan tyckas men personligen tycker jag det är riktigt snyggt!Snyggast är det med en lite pärla eller annat i din nagel.Det ska inte vara för mycket som kanske dessa bilderna(vissa)nedan.



En percing kan verkligen göra det där lilla extra!Eller hur?Visst kan det vara lite svårt att ha i vardagen men om man gör ett hål i sin nagel kan man ju ta ut sin percing när man vill och sätta i den vid speciella tillfällen.
Så hur gör man då hål i nageln?Har fått en del frågor om detta.Det finns faktiskt ett alldeles särskilt verktyg till detta som inte är dyrt alls.En liten borr som man gör hålet med.Bara man inte gör hålet för lång in för då kan nageln spricka.Ett tips är också att göra hålet undeifrån nageln.Att man lägger nageln mot en plan yta så man inte har den i luften.
Tyvärr så har nagelpercingen börjat försvinna mer och mer.Även nätsidorna som säljer nagelprodukter har ett litet utbud eller så har de tagit bort det helt.Det kanske inte är mode just nu men det är fortfarande snyggt!Hoppas lite någonstanns inom mig att det ska komma tillbaks och bli en riktig trend.Just nu verkar det nämligen som det används mest i tävlingssyfte.
Nail Piercing Drill
Vad tycker du om detta?Nagelpercing eller inte.......
#1 - - Emelie Wingren:

Jag kan väl tycka att det är lite snyggt men är rätt glad att det gått ur modet :P Däremot har jag precis köpt en borr så att jag ska kunna göra göra en liten dekoration för den som vill. (:

#2 - - Frida:

va ju faktiskt rätt häftigt med flera små ringar i t ex tumnageln:)

#3 - - en som vill börja med naglar osv :):

heej jag undrar hur gör du hålen i naglarna sådär så du kan sätta sånnadär dekorationer? tacksamm för svar (föressten så äru grym på att göra naglar osv :) kram sålänge

#4 - - NailsLOVER:

JAG ÄLSKAR dom lila och blåa ;) Gillar överdrivet :) I love it

Till top