Yees!

Bygg dina egna naglar / Permalink / 5
Det som jag nämnde i tidigare inlägg som jag hade på "G" är nu klart.Jag sa ju att jag ville ta mitt intresse ett steg längre och det kan jag göra nu!Det som jag suttit och väntat på hela dagen var en annons på tradera.För er som inte vet hur det funkar kan jag dra det lite snabbt.Man sätter in annonser och så får man bjuda så det blir som en auktion.Man har på sig att bjuda tills säljaren sätter ett klockslag.Efter klockslaget så är auktionen slut och man kan inte bjuda mer.Det gäller alltså att vara snabb,bjuda högst och vara den sista som bjuder.Priserna kan bli höga eller låga och man kan få fajtas en del!
Där har varit en annons som jag varit väldigt intresserad av och jag hade turen att faktiskt bjuda högst och sist.Det jag bjöd på var ett helt Uv gelé kit med riktigt proffsiga saker så nu jäklar!
Här är det jag kommer få:
Det bästa är att jag snart fyller år så detta blir min födelsedagspresent.Bättre kan det inte bli.
Här kommer bilder på lite av de grejer jag kommer få=)
Ska bli riktigt kul!Nu är det bara att vänta tills det kommer med posten!
#1 - - Emelie Wingren:

avis.. :P va fick du betala för de? (:

#2 - - Emelie Wingren:

sv: aa de va billigt! :D du måste visa sen hur du gör :D jag har arkryl pulver hemma men inte riktigt fattat hur jag använder de :P

#3 - - Pernilla:

Jag vill bara varna för att använda härdplaster (som gelé och akryl är) utan utbildning och utan att vara medveten om riskerna. Du kan utveckla kraftiga allergier och få deformerade naglar om du inte vet hur du ska använda dig av sakerna. Det är inte direkt nagellack det handlar om! Gör dig själv en tjänst och läs på om riskerna med härdplaster först.

#4 - - Goranmargrethe:

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

#5 - - sabiina:

hejsan



jag undrar vart du har köpt alla dina tillbehör för uvgel ??

Till top