Rösta fram snyggaste naglarna 2013 och vinn fint pris!

Tävlingar / Permalink / 17
Det ska bli sååå spännande att se vilka naglar ni gillat bäst av alla dem jag har gjort under 2013. Och om ni röstar kan ni även vinna ett fint pris!
Tävlingsreglerna är som vanligt enkla! Skriv bara vilket nummer ni röstar på så har ni chans att vinna detta fina pris: 
- Depend lack nr 28
- Handkräm dag, Depend
- Nail polish remover pads med melon doft, L.A Colors
 
Dessa kan ni rösta på:

 




















Vinnaren av priset och de naglarna som fick flest röster presenteras i ett inlägg!
Slutdatum: 23 februari kl 23.00
 
Tvecka inte att rösta så kanske det blir du som vinner detta fina pris!!!
 
 
 
#1 - - Lovisa:

Nummer 4:)

#2 - - Michaela:

Nummer 15 :D

#3 - - Anonym:

Jag röstar på nr 15 :)

#4 - - Hanna:

Nummer 1

#5 - - Evelina Hoffmann:

Jag röstar på nummer 4!! :)

#6 - - anna:

nr 4!:)

#7 - - Kissen:

Nummer 19 ;)

#8 - - Jessica:

Nummer 4! :)

#9 - - jossan:

Jag röstar på nummer 1.

#10 - - Sanna:

Nummer 19

#11 - - Johanna H:

Nummer 19 helt klart! :D Love it!!

#12 - - Johanna H:

(Råkade stå kvar en gammal mailadress där, detta är den riktiga!)

#13 - - Linn:

1, 15 och 16 :D

#14 - - Clara:

Jag röstar på nr 4! Riktigt snygga och bra gjorda! :)

#15 - - Johanna LL:

Svårt att bestämma ett bara :P Men min röst går nog på nr 4 :)

#16 - - Alice :

Hej! Jag vill gärna vara med och rösta och tävla. Min röst går till nummer 1. Så enkla och snygga! Kram

#17 - - En Skugga Av Rosor:

4

Till top