Frågor!

Frågor och svar! / Permalink / 3

Emma
om Ordning och reda...:
Vart köper du alla nailart? c:

Svar:Överallt!Nätet,butiker och så om jag springer på någonstanns också så köper jag=DSå håll ögonen öppna=)
Evike om Sakerna från Budapest:
Var köpte du allt? Var det i något shoppingcenter eller någon/några andra affärer? Ska nämligen till Budapest om typ tre veckor, så skulle vara kul att veta var man kan köpa sånt :)
Svar:
Jag köpte nere i tunnelbanorna mest för där var det billigt.Några av sakerna köpte jag också på en jätte stor galleria som heter west´n´wild.Men där är priserna normala.Kul att du också ska dit.Älskar den staden=D





#1 - - Evike:

Okej, tack för svaret :) Får se vad jag hittar.

Kommer ju typ därifrån (från Ungern, då) så har varit i Budapest några gånger :) Men jag brukar inte kolla på sakerna vid tunnelbanorna.

#2 - - Cias Naglar:

Appropå köpa... Hur förvarar du filar, penslar mm? Jag hittar ingen riktigt bra lösning till det. Tips mottages gärna :D

#3 - - Malin Karlsson:

Goddag! vad trevlig dina poster är! kommer med all säkerhet läsa dina poster lite mer! (: Hoppas du har en bra helg :)

Till top