Sakerna från Budapest

Dagbok/naglar / Permalink / 2
Här kommer lite bilder på de saker jag köpte i Budapest.Jag omvandlar i svenska kronor!
Fanns massa stickers att välja mellan så det var svårt.Blev tillslut dessa.Gav 19 kr st för dessa.
Ni kanske undrar vad detta är?Denna använder man till att tex blanda olika glitter gelé eller så kan man ha olika vätskor i den.Den är i glas och jag gav ungefär 13 kr för den!
Passade på att köpa grova filar för det var billigt där.Kostade ungefär 6 kr st.
Ångrade att jag inte köpte mer nagellack för det fanns så fina färger för billiga priser.Jag gavungefär 10 kr st för dem.Den blåa är en art pen i blått glitter.
#1 - - Ilovebags:

Kolla gärna in min väskblogg! :)



/ Ilovebags

#2 - - Evike:

Var köpte du allt? Var det i något shoppingcenter eller någon/några andra affärer? Ska nämligen till Budapest om typ tre veckor, så skulle vara kul att veta var man kan köpa sånt :)

Till top