Ordning och reda...

Allmänt / Permalink / 5
Det började bli trångt i min hylla efter jag fått alla min uv-lampa med tillbehör.Har också haft alla mina lack liggande i en korg vilket bara är rörigt när man ska välja färg.Så nu har jag funnit en lösning...
Två tavel hyllor där jag kan ha (nästan) alla mina lack+lite lösnaglar och annat.Det blir lättare för min del att komma åt och det är mer ordningsamt i min hylla där jag har allt annat!
#1 - - hanne:

vet du om det finns något ställe på internet där man kan köpa depends ART LINER? :)

#2 - - hanne:

måste man ha speciella nagellack när man gör sån konad? :)

#3 - - Iza<3:

ååhh vad smart! :D

vart kan man köpa dom hyllorna? ^w^



#4 - - Iza<3:

ååhh vad smart! :D

vart kan man köpa dom hyllorna? ^w^



#5 - - Emma:

Vart köper du alla nailart? c:

Till top