Röda naglar med vita blommor

Mina naglar / Permalink / 0

Den här designen var super rolig att göra!Och resultatet blev riktigt snyggt!
Gör såhär:
1.Börja med underlack såklart.
2.Lacka naglarna röda.Gärna i en klar röd färg.Det blir snyggare kontrast mot det vita då.
3.Ta vit lack och dutta ungefär 4-5 prickar i en rund ring med lite avstånd i mellan varann.
4.Ta direkt en ex tandpetare och dra de små vita prickarna,en i taget in mot mitten.Och så har du fått en liten vit blomma!Du bestämmer själv hur många blommor.Jag har två på varje nagel men men kan ju variera från nagel till nagel.
5.Lacka med överlack två gånger!


OBS!Ny kategori:Mina naglar!Här kan ni se mina egendesignade naglar med en liten enkel beskrivning till ibland.Du hittar många av mina naglar på "veckans nageldesign"!

Till top