Lösnaglar or not?

Allmänt / Permalink / 1
Jag har inte så mycket kunskap om just lösnaglar eftersom jag alltid har haft lätt att få långa själv.Om jag ska vara ärlig har jag aldrig testat lösnaglar.Men nu funderar jag starkt på att göra det bara för att jag är nyfiken.Så idag har jag varit nere på stan och tittat på lösnaglar av alla de sorter.Men jag vet inte.....Det känns fel.Kanske ska jag behålla mina nuvarande som har blivit extremt långa och jag gillar det skarpt!Eller kanske ska jag fila ner dem till kort.Hm....vilka problem va?Haha.

Vad föredrar ni?Långt?,kort?,lösnaglar?,naturligt?
#1 - - Linda:

Jag har provat lösnaglar av alla de sorter innan jag lyckades spara ut mina egna. Akryl, gel, gjort både egna och låtit bygga på salong.

Jag föredrar HELT KLART mina egna naglar.



Lösnaglar gör egna nageln så himla skör o trasig (trots att dom loooovar att det inte blir så). Dessutom tycker jag dom ser tjocka, fejk, och lite äckliga ut haha. Men det är nog mest en smakfråga där :)



Kram

Linda.

Till top