Mina käraste prylar..

Mina naglar / Permalink / 2
Fick en liten förfrågan om att vissa upp lite av mina nagelsaker.Är verkligen jätte glad för er som frågar!Såklart så vill jag vissa er vad jag har i min samling...

Nagelack:
Jag kan inte få nog av negellack!Kan köpa på mig hur mycket som helst.Har fått hindra mig själv lite nu senaste tiden för att jag har inte så mycket plats kvar.På bilden är det några av mina lacker.Det var ett tag sedan den togs så jag skulle gissa på att jag har några fler nu.


Mitt favoritmärke är Depend.Så såklart har jag mest Depend lack.


Såklart är det bra med lite vårdande grejer i sin samling.Har lite nageloljor och en del över/under lack.

Lite av deokrationerna i min samling.Gillar glitter mest eftersom det kan lyfta fram detaljer så mycket mer.Det går att göra så mycket med glitter också.

Mitt "stamping nail art" kit som jag är mäkta stolt över.Detta har varit väl användbart och kommer fortsätta vara.Är super kul att använda!

Nagel percing är riktigt snyggt om ni frågar mig.Kanske för att jag älskar smycken i vanliga fall?Här är i alla fall några av de smycken som brukar smycka mina naglar.Det finns så otroligt mycket att välja på också.Bara av att surfa runt på nätet kan göra dig heltokig och du vill bara ha allt!Det är som smågodis ungefär!

Ja,det där var lite av det jag har i samlingen.Det fylls på hela tiden och enligt mig kan man aldrig få för mycket!Det är roligt att ha mycket att välja bland.
#1 - - Elin:

Hejsan^^ Jag har precis köpt en borr för att göra hål i mina naglar, men jag hat inte hittat någonstans att köpa smycken. Var har du köpt dina?

#2 - - Anonym:

Vart köpte du nail art nagellacken?

Till top