#1 - - Anonym:

Skulle inte du göra ett inlägg så man ser hur det håller ??
Fin blogg

Svar: Jo men jag har nästan precis gjort det så jag kommer göra det när det gått ett tag så ni får se hur det ser ut dag för dag :)
Tack!
Om onlynails

#2 - - Maja:

Vart köper du din kaviar

Svar: Just detta köpte jag på Ullared men du hittar kaviar i andra märken på tex bikbok(har många fina för en billig peng) och du hittar det också på Kicks! Vore kul om du skickade en bild till mig sen på det färdiga resultatet ;)[email protected]
Om onlynails

#3 - - Maja:

Snälla svara ska resa klockan 20:00 och vill ha sådan naglar och måste köpa sådant plzzz💅💅💅

#4 - - Viktoria:

Hej jag har letat efter en såsom här blogg länge och nu har jag hittat den den här bloggen är bäst har du kik❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Svar: Vad roligt att du har hittat hit <3 Hoppas du kommer gilla den!Du är välkommen att önska vad det gäller inlägg här i bloggen. Är det något särskilt du vill att jag ska skriva om?
Om onlynails

#5 - - Viktoria:

Typ lite fest naglar för typ nybörjare

Svar: Ska kolla över det så kommer det ett inlägg på det :)
Om onlynails

Till top