Gangsta glam

Mina naglar / Permalink / 1
Gjorde naglarna tidigare idag och jag fotade steg för steg hur jag gjorde. 
 
Camouflage nails

Inspiration:
 
 
 
Välj ut fyra färger som du vill ha. En bas färg och tre att göra mönster med. Jag valde dessa.
Börja som vanligt med en bascoat och måla din basfärg.
Ta den första lacken som du ska göra mönster med och klicka ut en klick på tex ett papper. Använd sedan en dottingtool för att göra mönstren.
Du börjar med den ljusaste färgen så du kan överlappa med de mörka.
Lack nr 2! 
Tillsist tar du det mörkaste lacket.
 
Avsluta med en bascoat och som pricken över i:et så tog jag lite löst guldglitter att strö över i en liten mängd.
Färdigt resultat!
 
#1 - - josefina:

Riktigt snyggt, ska not testa de till helgen :)

Svar: :) Gör det!
Om onlynails

Till top