Nagletrender våren 2015

Trender / Permalink / 3
Det är som alltid lika kul och se vad som kommer vara mode inför det nya året! Nail arten är minst lika viktig som allt annat på catwalken när moden visas upp vilket är kul. Inför våren 2015 så verkar det åter igen vara linjer, ombré och metallic som gäller! Färgerna kommer gå i nude eller helt crazy med massa färg!
Nude:
Färgstarkt:
Linjer:
Metallic:
 
Vilken av trenderna kommer du att följa i vår?
#1 - - Natalie Forsbeck:

Jag blir så inspirerad av att se dessa snygga naglar, själv så biter jag på naglarna så de är inte så fina. Men har som nyårslöfte att sluta så nu ska det ta stopp så jag kan fixa snygga naglar! :)

Svar: Bra nyårslöfte!Hoppas du får snygga naglar nu då :)
Onlynails

#2 - - kerstin ehrenholm:

snyggt bra att de inte behöver vara så långa Jag har korta naglar

Svar: Korta naglar är också grymt snyggt!
Onlynails

#3 - - Josefine Hallgren:

Troligtvis ingen, jag kör det jag känner för ;)

Svar: Helt rätt ;)
Onlynails

Till top