Bakvänd manikyr!?

/ Permalink / 2
Det nya kan man verkligen säga är bakvänd manikyr. Ja, tänk dig en manikyr på din nagel... fast vänd den uppochner! 

Tycker ni detta är snyggt eller bara galet ?

#1 - - sandra:

Hej.
Jag skrev en kommentar på ett gammalt inlägg du hade skrivit. Vet inte om du läser det eftersom inlägget är så pass gammalt, men jag undrar vart du gick din nagelutbildning om du gick den? Om inte, så är jag lite nyfiken på vart du hade tänkt gå? :) svara gärna på min mejl, tack :)

Svar: Hej!Tack för din kommentar!
Jag har ej gått någon utbildning men det har varit i tankarna i flera år och det är fortfarande!
För några år sedan då jag verkligen hade starka tankar om att utbilda mig kollade jag runt på varenda utbildning jag kunde! Kommer inte ihåg vilka dessa var alls då jag inte kollat på dessa utbildningar på de senaste åren för att fräsha upp minnet. Det kommer nya utbildningar hela tiden och nu finns det säker en massa nya! Kolla runt på google och kontakta de som verkar vara mest intressanta!
Lycka till!
Om onlynails

#2 - - Sandra:

Tack så mycket för svar :)

Till top