Ask me!

Frågor och svar! / Permalink / 6
Dålig uppdatering, i know! Tiden räcker inte till just nu. Börjar jobba tidigt och slutar sent och det är så svårt att få till bilder då det är mökt när jag kommer hem. Men håll ut, det kommer framöver! Förhoppninsvis till helgen.
 
Sålänge tycker jag vi kör en frågestund.
 
#1 - - JohannaL:

Vad är det värsta, inom nagelvärlden, som du köpt? (märke, vad det är och varför du inte gillade det)

Fler frågor kommer nog sen ;P

#2 - - Matilda:

Hur gör du för att få långa och starka naglar?
Har du något favoritnagellack?

:)

#3 - - Camilla:

Favoritnageldesign av dina egna?
Vad inspireras du av när det kommer till nail art?
Favoritfärg på nagellack? :)

#4 - - JohannaL:

Kom på några andra frågor, vet inte om du svarat på dom innan :P

Följer du andra nagelbloggar?
Finns det någon "nailart guru" som gu gillar extra mycket? (vars designer du kanske brukar "härma")
Vilken design/nailart tycker du är snyggast just nu? :)

#5 - - staaar★:

Vilken är din favorit blogg? (Alla kategorier)
Vad ska man göra om ens naglar går av hela tiden?
långa eller korta naglar?
Vilken är din favorit nailart som du har gjort på dig själv?
Var kan man köpa billiga nageldekorationer och tillbehör?
Vilket märke är ditt favorit på lösnaglar?
Kan du rekommendera ett jättebra nagellim som verkligen håller!?
:) :) :)

#6 - - Ananym:

Hej! Jag vill Beställa sina-uv gel från eBay men jag vet inte om jag kan lita på säljaren kan du ge mig några tips eller vet du hur jag ska göra? Tacksam för svar

Till top