Därför är Seche Vite den bästa överlack jag någonsin använt....

Nagellacker / Permalink / 3


Den gör lacket otroligt glansigt och ytan blir jämn då den flyter ut och lägger sig jämnt över hela nageln. 

Den drar ej ut/löser upp din nail art som du målat. En vanlig toplack gör det och det är inte alltid så kul när man målat något som man äl väldigt nöjd med. 

Den härdar/torkar nagellacket helt igenom på nolltid och du kan snabbt börja använda dina händer utan att vara rädd för att ditt lack förstörs. Detta tycker jag är det bästa med Seche vite! 

Den gör så att lacket blir hållbart i längden. 

Flaskan är dryg och räcker länge! 

Den är ganska tjock i konsistensen så den gör att pärlor håller jättebra om man har den över. 

Ni som inte har Seche Vite, köp den! Ni kommer älska den och den kommer göra hela ert lackande till en fröjd! 
#1 - - johanna:

Har ett seche lack på 3,6 ml mest för att testa den, men hur mycket överlack tar du? Upplever att det blir väldigt tjockt och är lätt att dra av. :/

Svar: Jag har upplevt samma sak. Det man får tänka på är att måla lacken med färg i tunna lager och även seche vite bör man ta det försiktigt med. Det är annars risk för att den lossnat lätt och går att pilla av lätt. Men seche vite ska inte heller målas jättetunnt. Så man får prova sig fram.
Onlynails

#2 - - !:

Har funderat på att köpa detta:) men jag vet inte om jag ska göra det, om det är så lätt att dra av för jag brukar pilla av nagellacket annars oxå, men jag får se för det verkar ju vara väldigt bra Tack för tipset; )♡☆

Svar: Jag tycker absolut du ska ge det ett försök! Blir så glansigt och fint! Lacken får helt enkelt en annan finish! :)
Onlynails

#3 - - Clara:

Tycker också det är super men upplever ibland att lacket smetar ut sig :/. Annars 10 tummar upp! :)

Svar: Ja, det händer att det dras ut. Det är om man målar för snabbt på nail art. Behöver torka en liten stund innan!
Onlynails

Till top