Depend fynd

Nagellacker / Permalink / 1


Är det bara jag som gräver djupt i fyndlådorna när lack är på rea? 😁 
Jag lyckades iallafall fiska upp tre lack för 10kr/st(fynd!!). Ja, ni kanske känner igen de två till höger? Japp, jag hade de redan 😜 Jaja, jag får spara dem till reserv eller kanske tävla ut dem till er!? Ett av dem(det längst till vänster) är en ny färg och den är verkligen skitsnygg! En riktig höstfärg! Kommer nog spara det till hösten och köra på de glada färgerna ett tag till.

Från vänster till höger:
Depend nr430
Depend nr422
Depend nr419
#1 - - Johanna L:

Det till höger är så snyggt :) Har använts flitigt här ;P Fast nu är det tyvärr slut :(
Men de är kanske tid att hitta en ny färg istället ;P

Svar: Det förstår jag då den är sjukt snygg. Kanske därför jag lyckades köpa den två gånger ;)
Onlynails

Till top