Rösta fram din favorit 2014....

Mina naglar / Permalink / 8
Dags att kolla över de naglar jag hunnit göra under 2014. Rösta på din absoluta favorit! Skriv siffran du vill rösta på(det är okej att lägga flera röster om man vill..)så redovisar jag svaret för er om några dagar!
Om du röstar, skriv gärna vilka naglar du vill se under 2015 här på bloggen <3
 
 
#1 - - Jessica:

Jag tyckte 3 och 9 var snyggast! :)

#2 - - Clara:

3 :)

#3 - - Sanna Widman:

3:an men fina alla! :)

#4 - - G I N A ~:

Alla var jätte fina men jag gillar nog den sista mest :)

#5 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

3

#6 - - Ida Martinsson:

Nummer tre tyckte jag såg finast ut ! :-)

#7 - - ɑ n n i k ɑ:

Nr.3 och nr.11! :)

#8 - - rosaaanaglar!:

Nr 12!!
Jag vill se enkla naglar med färg,glitter eller både och! Även naglar som går snabbt att göra! Men som sagt nummer tolv är snyggast för det är så mycket glitter!♡☆

Svar: Ska ta detta till mig och tänka på det under året :)
Onlynails

Till top