Nya produkter

Allmänt, Nageltillbehör, Nagelvård, Nail art / Permalink / 1
Igår var jag på Gekås, himmelriket för nagelälskare. Men jag insåg ganska snabbt nör jag stod där framför hyllan och kollade på allt fint att det är inget lack jag behöver. Så det blev inga lack hör och häpna! Dock hade jag en lista på annat som behövdes fyllas på hemma. Mitt Seche vite har börjat bli segt och dåligt så det blev ett nytt. Inte jätte mycket billigare än hemma men några kronor i alla fall. Sedan passar jag alltid på att köpa min favorit remover all time från Depend. Flaskan hade bytt form vilket jag tycker är ett plus!

Och på tal om att köpa onödiga grejer som inte står på listan så sprang jag på dessa fantastiska penslar! De kändes onödiga men samtidigt inte. Det är ju perfekt för mig som gör detaljer och små pill. Dessa hoppas jag inte är en onödig grej utan något som jag verkligen kommer nyttja. Vi får se ;)


#1 - - mikaela:

Tjena! Ett tips, när seche vite blir segt, köp då seche restore och blanda med, blir billigare i längden :) och ett tips till, jag köpte seche vite igår, beställde från apotea.se - kostade 99 kr, fri frakt och så googlade jag fram en rabattkod på 10% så det blev bara 89 spänn :D vet inte vad de kostar på ullared, men det där var det billigaste jag kunde hitta iaf :D vet att åhléns bl.a. har kört nån drive när de säljer de för typ 79 kr men det lär la inte hända alltför ofta haha

Svar: Tack för tipset! Super ;)
Onlynails

Till top