A pink dream for a girl

Nagellacker / Permalink / 3
Som jag är helt tagen av detta lack! Det är en rosa dröm! Det passar jättebra till denna spetsiga formen och jag har verkligen inte kunnat sluta titta på naglarna under veckan!

Glitter är som ni vet sjukt jobbigt att få bort. Som tur finns det peel of base coat som räddning. Jag använder sällan det dock då jag upplever att lacket inte sitter så bra med det. Vill jag ha ett hållbart lack som tål mycket och som jag vill ska sitta länge kör jag bara glitterlack på vanligt baslack. Sedan får det kosta tiden att ta bort det sen! Jag skulle kunna visa hur jag tar bort det lite senare i veckan kanske? 

Jag älskar som sagt detta lack så mycket MEN jag har redan varit sugen allt för länge att måla på nästa färg. Är så mycket snyggt denna höst! 
Lack: Depend nr4075
#1 - - Malin:

Riktigt snyggt lack! Är det dina naturliga naglar? ^^

Svar: Visst är det! Ja det är mina naturliga naglar :)
Onlynails

#2 - - Anonym:

Hej!
Jättefin och inspirerande blogg!
Jag undrar ifall du vet vad det är för typ av "lack" som man ofta ser på videos när folk gör nail art som de placerar runt naglarna på fingret för att sedan dra bort? Skulle vara jättetacksam för svar och även ifall du vet var man isf köper det! :)

Svar: Tack så mycket😊
Visst vet jag det eftersom jag använder detta sätt själv. Det är "peel off base coat" de använder runt om. Det som egentligen är till för att ta bort glitterlack på nageln enkelt men det är verkligen sjukt bra att använda till nail art med om man vill slippa kladd! Jag köpte mitt från Isadora när det först kom ut men nu kan du även köpa från andra märken som tex Depend. Du hittar det överallt i princip. Tex Maxi, Lindex, apotek m.m.

Lycka till😊
Onlynails

#3 - - lolos naglar:

Väldigt fina naglar och färg! Tack för inspiration ❤

Till top