Mina naglar: Rock'n'glam nails

Mina naglar / Depend, bornpretty, glam, jeans, nail art, nailpolish, nailrockglam, nails, rock, rockglam, wetnwild / Permalink / 5



Så glad jag är att det börjar bli lite längd på naglarna igen. Längre ska de bli och jag kan verkligen inte få nog av den spetsiga formen så jag kör på med det även denna gång.
Dessa naglar är verkligen enkla med otroligt mycket i min smak. Det svarta lacket gjorde jag matt för det var så himla snygg kontrast till det lila skimmriga lacket. Jag gjorde också en liten detalj på lillfingret med samma lila lack. 
Lack:
Bohemian chic nr4077, Depend
Black Crimé, Wet'n'wild 
Super matte, Born pretty
 
#1 - - adinaeriksson.blogg.se:

Balla!

Svar: Tack!
Onlynails

#2 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

Snyggt!

Svar: Tack :)
Onlynails

#3 - - Anna:

snyggt

Svar: Tack så mycket :)
Onlynails

#4 - - enfashionistas.blogg.se:

snyggt

#5 - - Sandra :

Jag behöver Ditt svar till mitt uf-företags marknadsundersökning. Företaget ska sälja lösnaglar och jag behöver veta vad kunderna tycker om. Undersökningen hittar genom länken. Ditt svar skulle vara GULD värt! 💅🏼😊
http://goo.gl/forms/K75nUilbho

Svar: Hej!
Vilken rolig idé ni har kommit på. Hade typ varit min dröm om jag skulle startat uf-företag! ;)
Jag har nu svarat på er undersökning utifrån vad jag gillar just nu och hoppas att ni blir nöjda :)
Det hade varit jättekul att se hur det går för er! Hör av er lite senare när ni kommit igång så gör jag gärna lite reklam för er och testar gärna eran färdiga produkt :)
Lycka till!
Onlynails

Till top